9 жовтня 2018 р.

8 клас

Практична робота

Вправа 1. Призначення пристроїв
Вправа 2. Системний блок
Вправа 3. Підключи самостійно ПК
Вправа 4. 
За каталогами інтернет-магазинів знайдіть опис процесорів. Скопіюйте в документ посилання на сторінку та стислий опис характеристик вибраного процесора. За цими даними визначте і запишіть: розрядність, кількість ядер, тактову частоту, обсяг кеш-пам'яті.

Працюємо в парах

Завдання 1.
Обговоріть у парах: для чого призначені окремі пристрої комп'ютера. Один учень називає пристрій, що належить до комп'ютера, а другий - його призначення; потім поміняйтеся ролями та стежте, щоб назви пристроїв не повторювалися.
Завдання 2.
Чи тільки в комп'ютерах є процесори? Назвіть інші технічні пристрої, які можуть містити процесор. Де використовуються ці пристрої? Які функції виконують процесори в наведених вами прикладах? Чи схожі їх функції на функції процесора ПК? Чи можуть існувати ці пристрої без процесорів? Чи зміниться при цьому їх призначення та ефективність?
Завдання 3.
Знайдіть у довідковій літературі дані про сучасні процесори та перспективи їх розвитку. Якою є основна технологічна проблема створення сучасних процесорів? Чи виготовляє Україна процесори для комп'ютерів? Які корпорації є відомими виробниками процесорів? Обговоріть, як краще подати отримані відомості, щоб поділитися ними зі своїми однокласниками. Складіть план виступу.

Домашнє завдання

Сплануйте та складіть презентацію "Україна в історії обчислювальної техніки".

Немає коментарів:

Дописати коментар